Ze śmietanką Łaciatą nieźle zamieszasz w jesienno-zimowej kuchni!
Dzięki śmietance Łaciatej każde danie nabiera wyjątkowego, głębokiego smaku – doskonale uzupełnia ona grzybowy sos, wzbogaca kremowe zupy z sezonowych warzyw, a także świetnie pasuje do świątecznych wypieków. W nowej kampanii marka Łaciate pokazuje, że jej śmietanki to wszechstronny dodatek, który inspiruje domowych kucharzy do tworzenia niepowtarzalnych potraw.
Najnowsza odsłona kampanii pod hasłem „Nieźle zamieszaj w kuchni!” potrwa od listopada do grudnia, angażując odbiorców za pomocą dynamicznych grafik z apetycznymi potrawami. Wspomniane hasło będzie można zobaczyć w social mediach, reklamach display, na YouTubie oraz na billboardach sponsorskich w telewizji.
– Homecooking, jako silny trend w social mediach, przyciąga osoby otwarte na eksperymenty i chętne do odkrywania nowych smaków. Wyrazista śmietanka Łaciata doskonale odpowiada na te potrzeby, ale świetnie sprawdzi się także w klasycznych bożonarodzeniowych potrawach – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
W kampanii zobaczymy przede wszystkim śmietanki Łaciate 12% i 18%, jak również kremowe warianty 30% i 36%. Dzięki wygodnym opakowaniom z zakrętką są one idealne jako składnik sosów, kremów, deserów czy zapiekanych potraw. Produkowane z najwyższej jakości polskiego mleka, stanowią niezastąpiony element w kuchni każdego miłośnika gotowania.
Jesienno-zimowa edycja kampanii „Nieźle zamieszaj w kuchni!” jest zwieńczeniem całorocznych działań marketingowych marki Łaciate. Od początku roku w ich ramach zrealizowano billboardy sponsorskie, kampanie display, dynamiczne spoty telewizyjne oraz liczne akcje z influencerami i konkursy z nagrodami.