Święta po Mazursku

W tym roku marka Mazurski Smak pomoże nam rozstrzygnąć ważny świąteczny dylemat – „sernik czy piernik?”. „Święta po Mazursku” to hasło najnowszej odsłony kampanii, która już od początku listopada zachęca konsumentów do wyboru produktów Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków.

Akwarelowy styl, ciepła atmosfera, wysokiej jakości produkty i smakowite ciasta – kampania „Święta po Mazursku” wprowadza prawdziwie rodzinny klimat i zachęca do wypieku tradycyjnych, bożonarodzeniowych serników i pierników. Oczywiście przy użyciu twarogu, mleka, masła i śmietany pod marką Mazurski Smak. A w podjęciu decyzji, co postawić na świątecznym stole, pomagają konsumentom popularni influencerzy.

Działania w ramach kampanii „Święta po Mazursku” w kanale digital obejmują największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych, a docelowo kierują na stronę https://mazurskismak.pl/. W stacjach telewizyjnych można też oglądać specjalnie przygotowany spot reklamowy.