Łaciate Protein+ zdobywa Złotą Innowację

Linia wysokobiałkowych produktów pitnych Łaciate Protein+ zajęła pierwsze miejsce w kategorii nabiału jako „Odpowiedź na potrzeby konsumenta”, zdobywając prestiżową nagrodę Złotej Innowacji. Konkurs, organizowany przez wydawnictwo magazynu „Hurt & Detal”, ma na celu wyróżnienie produktów i usług, które dzięki innowacyjności wzbogaciły rynek spożywczy i bezpośrednio wpłynęły na decyzje zakupowe Polaków.

Linia Łaciate Protein+ pojawiła się w sklepach w marcu 2024 roku, zdobywając uznanie zarówno konsumentów, jak i handlowców. Nagroda Złotej Innowacji potwierdza jej popularność – wyróżnienie przyznano funkcjonalnym jogurtom pitnym oraz kefirowi, które zawierają do 29 g białka w opakowaniu.


 Rosnąca popularność produktów funkcjonalnych jest wyraźnym trendem, który będzie się rozwijał. Obecni konsumenci oczekują nie tylko smacznych i zdrowych produktów mlecznych o prostym składzie, lecz także dodatkowych korzyści. Łaciate Protein+ oferuje dużą ilość białka, co zapewnia uczucie sytości na dłużej. W połączeniu z najwyższej jakości surowcem, brakiem dodatku cukru i atrakcyjnymi smakami, tworzy produkt idealnie dopasowany do oczekiwań rynku – skomentowała Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol, która  odebrała nagrodę podczas gali Złotych Innowacji. Dodała również, że zespół Mlekpolu jest wdzięczny wszystkim głosującym na Łaciate Protein+ i ma nadzieję, że kolejne nowości z tej serii będą równie dobrze przyjęte.

W serii Łaciate Protein+ dostępne są jogurty pitne w smakach: naturalnym, truskawkowym i mango, a także kefir pitny naturalny. Wszystkie produkty pakowane są w poręczne opakowania o pojemności 360 gramów. W ofercie pojawiło się również wysokobiałkowe mleko UHT w wersji klasycznej oraz bez laktozy.


Produkty z linii Łaciate Protein+ wyróżnia najwyższej jakości polskie mleko, co w połączeniu z naturalnymi dodatkami przekłada się na doskonały smak. Wysokobiałkowe produkty od Mlekpolu to zdrowy wybór, doskonały jako posiłek zarówno w domu, pracy, jak i podczas podróży. Wspomagają one regenerację po wysiłku fizycznym oraz są wygodnym sposobem na wzbogacenie codziennej diety.

Konkurs Złote Innowacje FMCG&Retail, organizowany od 2019 roku przez wydawnictwo magazynu „Hurt & Detal”, ocenia produkty m.in. pod kątem innowacyjności, jakości i funkcjonalności. Uroczysta gala tegorocznej edycji, poprzedzona konferencją INNOVATIONS. TRENDS & FUTURE, odbyła się 29 października w warszawskim Teatrze Kamienica.