Złote Paragony dla produktów Mlekpolu

Produkty Mlekpolu ponownie zdobyły uznanie w konkursie Złoty Paragon Nagroda Kupców Polskich. Podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu wyroby Spółdzielni zostały uhonorowane dwoma pierwszymi miejscami, trzema wyróżnieniami oraz jedną nagrodą specjalną.

O przyznaniu Złotego Paragonu decydują właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski, będący jednocześnie czytelnikami miesięcznika „Hurt & Detal”. Konkurs wyłania produkty i usługi, które znacząco wpływają na rozwój handlu detalicznego w Polsce i przynoszą kupcom najwyższe zyski.

W tegorocznej, 14. edycji konkursu, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła:

  • I miejsce i nagrodę Złotego Paragonu dla Mleka Łaciatego UHT bez laktozy 3,2% 1 litr w kategorii: Mleko,
  • I miejsce i nagrodę Złotego Paragonu dla Masła Ekstra Łaciatego 200 g w kategorii: Masło,
  • Wyróżnienie Złotego Paragonu dla Mixu Łaciatego 200 g w kategorii: Margaryny i miksy,
  • Wyróżnienie Złotego Paragonu dla Serka topionego z łososiem i koprem norweski smak 150 g w kategorii: Sery pleśniowe i topione,
  • Wyróżnienie Złotego Paragonu dla Maślanki Mrągowskiej naturalnej 1 litr w kategorii: Napoje mleczne,
  • Nagrodę specjalną Złotego Paragonu dla linii produktów wysokobiałkowych Łaciaty Protein+ w kategorii: Nowość.

– Dziękujemy polskim kupcom za lojalność i zaufanie, jakie od lat okazują Mlekpolowi. To duża satysfakcja, że różnorodność oferty, wysoka jakość naszych wyrobów, ich czysty skład i wyjątkowy smak spotykają się z uznaniem właścicieli sklepów i pozytywnie wpływają na rozwój ich biznesów. Cieszymy się, że polscy handlowcy dbają o swoich klientów, zapewniając im dostęp do polskich, sprawdzonych marek – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Uroczysta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu odbyła się w czwartek, 23 maja 2024 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie.