„Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” – Mlekpol edukował konsumentów w nowej kampanii
Mlekpol, jako jeden z pierwszych producentów produktów mleczarskich w Polsce, wprowadził na rynek opakowania z przytwierdzonymi nakrętkami. Następnie marka Łaciate wystartowała z nową, ekologiczną kampanią, której celem było wytłumaczenie konsumentom, dlaczego to rozwiązanie przyczynia się do ochrony środowiska.
„Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”, a konkretnie – z opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Przytwierdzone nakrętki ułatwiają proces sortowania i recyklingu odpadów. Dzięki temu mniej plastiku trafia na wysypiska śmieci, do lasów czy do morza. Kampania przy pomocy humorystycznych haseł tłumaczyła, dlaczego warto przyzwyczaić się do nowych opakowań.
– To istotny krok w kierunku redukcji ilości plastikowych odpadów i zmniejszenia zanieczyszczenia naszej planety. Zależało nam na tym, aby konsumenci nie tylko mogli cieszyć się wygodą korzystania z produktów marki Łaciate, ale także aktywnie wspierali inicjatywy ekologiczne. Zrobiliśmy to jako jedni z pierwszych na rynku, na ponad rok przed wejściem w życie unijnej dyrektywy nakazującej producentom wdrożenie tego rozwiązania – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kampania „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” trwała do końca listopada i była obecna głównie w przestrzeni cyfrowej.