Jesienna edycja kampanii „Łaciate zasady”
W najbliższych miesiącach marka Łaciate w wyjątkowy sposób zadba o nasz jesienny nastrój, zachęcając do niepoddawania się nostalgii. We wrześniu ruszyła odświeżona kampania pn. „Łaciate zasady”, w której znani influencerzy pokażą, jak z uśmiechem i kubkiem ciepłego mleka w dłoni przetrwać chłodniejsze tygodnie.
W ramach kampanii promującej mleko Łaciate zobaczymy atrakcyjne bannery z chwytliwymi hasłami, które będą podkreślać zalety życia w spokojnym rytmie, dostosowanym do naszych osobistych potrzeb.
Dodatkowo w mediach społecznościowych pojawią się zabawne memy nawiązujące do „Łaciatych zasad” oraz filmy przygotowane przez influencerów. Przedstawią oni swoje pomysły na mleczne przerwy, zaprezentują, jak wygląda dzień typowej „Łaciatej jesieniary” oraz po swojemu zinterpretują zasady kampanii. Będą również zachęcać swoich odbiorców do tworzenia własnych pomysłów na realizację „Łaciatych zasad”, a także udziału w minikonkursie. Na YouTubie nie zabraknie również reklamy z udziałem popularnej krowy.
— Nasza kampania nawiązuje do idei slow life, wykorzystując popularne na TikToku formy storytellingu. Influencerzy pokażą, jak spędzają swój dzień, używając Łaciatego do przygotowania smoothie, owsianek czy białkowych naleśników. Stawiamy na lekką i zabawną treść, która, mamy nadzieję, wprowadzi odrobinę radości do jesiennej codzienności — mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kampania „Łaciate zasady” potrwa do końca roku.