„Wszyscy lubią masło Łaciate” w nowej kampanii SM Mlekpol

W połowie listopada ruszyła nowa kampania wizerunkowa masła marki Łaciate.

Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami smakowitych dań inspirują Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła. Nieważne, czy ktoś zaczyna chleb od „piętki”, czy od środka, czy stawia w kuchni pierwszekroki, czy jest już doświadczonym kucharzem, nie ma też znaczenia, czy woli ciasta, czy słone przekąski – masło Łaciate znajdzie zastosowanie w każdym domu, a konsument zawsze będziemógł cieszyć się jego niepowtarzalnym smakiem.

Komunikację w TV wspierają działania digital, w ramach których marka stawia na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Działania związane z promocją mas-ła nawiązują do komunikacji „Wszyscy lubią Łaciate”, prowadzonej przez ostatnie dwa lata dla mleka Łaciatego.