„Nieźle zamieszaj w kuchni!” – nowa kampania promująca śmietankę Łaciatą
Przełam kulinarne schematy! Kampania śmietanki Łaciatej pod hasłem „Nieźle zamieszaj w kuchni!” pokazuje, w jaki sposób ten wszechstronny składnik potrafi zrewolucjonizować każdą potrawę. W czasach rosnącej popularności gotowania w domu Mlekpol zachęca do kulinarnej odwagi i twórczego eksperymentowania z nowymi kombinacjami smakowymi możliwymi do stworzenia dzięki śmietance Łaciatej.
Kampania przedstawia śmietankę jako odważną „buntowniczkę”, która wkracza do kuchni w białej odsłonie i wprowadza prawdziwe zamieszanie. Tym samym marka podkreśla transformację, jakiej produkt dokonuje w potrawach, motywując do eksperymentowania oraz odkrywania i łączenia nieoczywistych smaków.
– W roku 2025 nadal chcemy zwracać uwagę na aktywną rolę konsumenta, do którego kierujemy przekaz „Nieźle zamieszaj w kuchni!”. To kontynuacja naszej ubiegłorocznej komunikacji, ale wzbogacona o nowe, angażujące aktywacje, które będą wzmacniać więź odbiorców z marką – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.
Działania promocyjne obejmą billboardy sponsorskie w głównych stacjach telewizyjnych – TVP1, TVP2 i TVN oraz w kanałach tematycznych TVP, Polsat i TVN. Intensywna będzie również obecność w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i TikToku, gdzie publikowane będą zarówno posty statyczne, jak i materiały wideo. Plan kampanii uwzględnia także szeroko zakrojoną kampanię displayową wykorzystującą różnorodne formaty reklamowe.
– Wspólne chwile, wyjątkowa atmosfera, pyszne jedzenie, przyjaciółki, pogaduszki i śmiech… Brzmi jak przepis na niezłe zamieszanie! Proponujemy aktywacje, które będą odbywać się wokół szeroko pojętej babskiej przyjaźni i radosnych spotkań w kuchni – przy gotowaniu i w miejscu, gdzie toczą się długie, szczere rozmowy – wyjaśnia Dorota Grabowska.
Kampania wprowadzi serię kreatywnych działań: od majowej gry karcianej, zachęcającej do wspólnego gotowania, przez czerwcowy quiz „Jaką śmietanką jesteś?”, oferujący osobowościowe profile śmietanek (12% easy going, 18% statyczna, 30% sweet, 36% podkręcona), aż po wrześniowe transmisje na żywo z influencerkami podejmującymi kulinarne wyzwania.
Dodatkowo przez cały rok w mediach społecznościowych pojawiać się będą serie „Kuchenne wpadki” oraz „Błędy, które warto było popełnić” – demonstrujące, jak śmietanka Łaciata ratuje kucharzy z kulinarnych tarapatów oraz jak niektóre kuchenne pomyłki przyczyniły się do powstania popularnych dzisiaj dań.