Mleko Łaciate o smaku czekoladowym – pyszna nowość od Mlekpolu!
Marka Łaciate poszerza swoje portfolio o nowy produkt – Mleko UHT o smaku czekoladowym w rodzinnym opakowaniu o pojemności 1 litra. Nowość ta stanowi odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami bez dodatku cukru.
Nowy produkt od Mlekpolu łączy w sobie intensywny, czekoladowy aromat z naturalnym smakiem mleka, nie zawierając przy tym dodatkowych cukrów. Jest również doskonałym źródłem wapnia, niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania organizmu.
– Nowe mleko czekoladowe Łaciate to kolejny krok Mlekpolu w kierunku rozwoju portfolio wyrobów odpowiadających współczesnym trendom żywieniowym. Coraz więcej Polaków świadomie ogranicza spożycie cukru, szczególnie w napojach. Jest to widoczne zwłaszcza wśród młodszych konsumentów oraz rodziców, którzy poszukują tego typu produktów dla swoich dzieci. Tendencja ta wynika zarówno z rosnącej świadomości na temat wpływu nadmiernego spożycia cukru na organizm człowieka, jak i z ogólnego trendu prozdrowotnego, który w ostatnich latach uległ znacznemu wzrostowi. Wierzymy, że połączenie wyrazistego, czekoladowego smaku z naturalnymi wartościami odżywczymi mleka Łaciatego spotka się z entuzjastycznym przyjęciem zarówno ze strony branży FMCG, jak i samych konsumentów – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.
Mleko czekoladowe Łaciate sprawdzi się w wielu kulinarnych przepisach. Jako orzeźwiający, schłodzony napój doskonale ugasi pragnienie w upalne dni, a po podgrzaniu stanie się rozgrzewającą, aromatyczną propozycją – idealną, na chłodniejsze wieczory. Produkt może służyć również jako baza do różnorodnych deserów, takich jak koktajle, shake’i, smoothie czy domowe lody. Sprawdzi się także jako składnik śniadań, w tym owsianki i innych ciepłych posiłków.
Produkt dostępny jest w litrowym opakowaniu, idealnym dla wieloosobowych gospodarstw domowych. Charakterystyczna grafika z czekoladowymi elementami sprawia, że Łaciata nowość od Mlekpolu wyróżnia się na sklepowej półce i jest łatwa do zidentyfikowania przez konsumentów.
