„Na każdą okazję” – ruszyła nowa kampania promująca serki Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową, która w twórczy sposób ukazuje różnorodność i uniwersalne zastosowanie serków Łaciatych w kuchni. Kultowy motyw krówkowych łat i tajemnicza dłoń sięgająca po serek powracają w humorystycznych spotach, które prezentują bogactwo smaków oraz możliwości wykorzystania produktu podczas codziennego gotowania.

Niezależnie od pory dnia, miejsca czy okazji – serki Łaciate to zawsze trafiony wybór. Oferta obejmuje zarówno warianty puszyste i śmietankowe, jak i naturalne oraz smakowe, często wzbogacone o ciekawe dodatki. Dzięki takiej różnorodności, produkty te świetnie wpisują się w potrzeby każdego smakosza i sprawdzają się w najróżniejszych potrawach.

Kampania, która wystartowała 7 kwietnia, została zaplanowana jako szeroko zakrojona akcja promocyjna, wykorzystująca wiele kanałów komunikacji z konsumentami.

– Łaciate to marka z tradycjami, dobrze znana wśród przedstawicieli wszystkich pokoleń. Nasze charakterystyczne opakowania z łatami są symbolem jakości i doskonałego smaku. Pragniemy pokazać, że serki Łaciate to nie tylko dodatek do pieczywa, ale także doskonała baza do past, sosów, gofrów, farszów czy deserów. Lekki ton i humorystyczna forma kampanii mają zainspirować konsumentów do kulinarnej kreatywności – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.

Kampania telewizyjna została podzielona na dwa etapy – wiosenny (kwiecień–czerwiec) oraz zimowy (listopad–grudzień), z całorocznym wsparciem w kanałach cyfrowych. Szczególną uwagę poświęcono mediom społecznościowym, w tym platformom, takim jak TikTok i Pinterest, co pozwoli dotrzeć do młodszej grupy odbiorców. Wiosną serki Łaciate będą promowane w popularnych programach śniadaniowych, a jesienią marka zaangażuje się w współpracę z TVN i programem Masterchef.

Dodatkowo, kampanię otwiera akcja „Majówka z Radiem Zet”, w ramach której produkty Łaciate będą obecne w czterech mazurskich miejscowościach: Szczytno, Giżycko, Mrągowo i Mikołajki. 

Współpraca z influencerami ma zwiększyć zasięg kampanii i trafić do różnych grup odbiorców. W mediach społecznościowych planowane są również konkursy z nagrodami. Dodatkową porcję kulinarnych inspiracji można znaleźć na stronie https://laciatyija.pl/, gdzie regularnie publikowane są nowe przepisy i pomysły z wykorzystaniem serków Łaciatych.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Molecular Worldwide, zakup mediów powierzono Media Direction OMD, a nad przebiegiem całej kampanii czuwa Katarzyna Skrodzka, brand manager marki Łaciate.