Świętujemy 50 lat serka z krówką Rolmlecz!

Marka Rolmlecz w tym sezonie kontynuuje wyjątkową kampanię, celebrującą 50-lecie swojego kultowego serka z krówką. Hasło przewodnie: „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” będzie towarzyszyć działaniom promocyjnym marki aż do końca roku.

Kampania skupia się na podkreśleniu, że mimo upływu lat i zmian w otaczającym nas świecie, smak serka Rolmlecz pozostaje taki sam i przywodzi na myśl wspomnienia z dzieciństwa. Abyśmy mogli odbyć tę sentymentalną podróż w czasie, Rolmlecz połączył klasyczne media z nowoczesnymi kanałami komunikacji. W centrum kampanii znajduje się spot telewizyjny, który pokazuje, jak bardzo zmieniło się nasze życie na przestrzeni ostatnich pięciu dekad, w kontraście do smaku serka marki Rolmlecz.

– Pokażemy wielbicieli serka z krówką – każdego z charakterystyczną dla swoich czasów fryzurą, mieszkaniem, ubraniem, a nawet słownictwem. Zawsze jednak będą mieli to samo na myśli: że nasz serek jest pyszny – niezmiennie od 50 lat! – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. 

Aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, w tym młodszego pokolenia, firma wprowadziła działania na dużą skalę w kanałach cyfrowych, w tym na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Kreacje promocyjne są zabawne i interaktywne, a posty angażują fanów Rolmleczu na Facebooku, Instagramie i TikToku.

Ogólnopolska kampania telewizyjna będzie trwała do połowy listopada i obejmie emisję reklam w największych stacjach, takich jak TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także na kanałach tematycznych. Przed wybranymi programami emitowane będą także billboardy sponsorskie. Równocześnie w kanałach cyfrowych serek Rolmlecz obecny będzie dzięki kampanii display oraz aktywności w social mediach. Na grafikach i filmach zobaczymy humorystyczne zestawienia przeszłości i teraźniejszości – zawsze z serkiem Rolmlecz  w roli główej.

W ramach kampanii online pojawią się również artykuły sponsorowane. Poza tym trwa już konkurs, który zachęca konsumentów do dzielenia się swoimi wspomnieniami z dzieciństwa. Aby wziąć w nim udział, należy wejść na stronę http://odmleczarzy.pl/konkurs, ułożyć puzzle i opisać swoje ulubione wspomnienie. Najciekawsze historie zostaną nagrodzone atrakcyjnymi upominkami.

Obecnie serek z krówką Rolmlecz dostępny jest w sześciu smakach: naturalnym, waniliowym, waniliowym z laską wanilii, truskawkowym, czekoladowym oraz we wprowadzonym na początku roku smaku stracciatella. Można go kupić w opakowaniach 150 g, 200 g oraz w zestawie 4 x 150 g. Do końca roku serek waniliowy będzie miał specjalne, wyróżniające się na półce, jubileuszowe opakowanie.