„Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” – Mlekpol edukował konsumentów w nowej kampanii

Mlekpol, jako jeden z pierwszych producentów produktów mleczarskich w Polsce, wprowadził na rynek opakowania z przytwierdzonymi nakrętkami. Następnie marka Łaciate wystartowała z nową, ekologiczną kampanią, której celem było wytłumaczenie konsumentom, dlaczego to rozwiązanie przyczynia się do ochrony środowiska.

„Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”, a konkretnie – z opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Przytwierdzone nakrętki ułatwiają proces sortowania i recyklingu odpadów. Dzięki temu mniej plastiku trafia na wysypiska śmieci, do lasów czy do morza. Kampania przy pomocy humorystycznych haseł tłumaczyła, dlaczego warto przyzwyczaić się do nowych opakowań.

Kampania „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!” trwała do końca listopada i była obecna głównie w przestrzeni cyfrowej.