Kulinarne święto pełne pyszności. Śmietana Łaciata w menu Beaty Śniechowskiej
Wyjątkowy wieczór w restauracji Młoda Polska we Wrocławiu przyciągnął popularnych influencerów kulinarnych, dziennikarzy i miłośników pysznego jedzenia. Główną gwiazdą wieczoru była śmietana Łaciata, która zdominowała autorskie menu Beaty Śniechowskiej.
Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami
Degustacyjna kolacja w Młodej Polsce była częścią kampanii marketingowej, która trwa od kwietnia i promuje śmietanę Łaciatą. Kampania „Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami” akcentuje m.in. fakt graficznego odświeżenia opakowań Łaciatej i skupia się na promocji wyjątkowych przepisów, które można znaleźć na stronie internetowej marki oraz w mediach społecznościowych.
Beata Śniechowska, znana szefowa kuchni, zaprezentowała dania, które były prawdziwą ucztą dla podniebienia. Wśród nich znalazły się: chłodnik z ogórkami i agrestem, śledzik pod pierzynką z młodymi ziemniaczkami oraz tatar z kolorowymi pomidorami – wszystko z dodatkiem śmietany Łaciatej.
– Kolacja degustacyjna w restauracji Młoda Polska była częścią trwającej od kwietnia kampanii marketingowej „Śmietana na 100%. Procentuje pysznościami”, związanej m.in. z graficznym odświeżeniem opakowań Łaciatej. W ramach działań promocyjnych dla marki powstało mistrzowskie Menu Łaciatej, czyli wyjątkowe przepisy na śmietanowe dania – do obejrzenia w social mediach oraz w Łaciatej Akademii na stronie https://smietanalaciata.pl/. Kampania zakłada ponadto billboardy sponsorskie oraz działania content marketingowe i odsłonowe w sieci, kierujące na nową stronę śmietany Łaciatej. Nasza ambasadorka potwierdziła, że smaczna, a jednocześnie przyjemna dla oka kuchnia, nie musi być skomplikowana. Chłodnik z ogórkami i agrestem, cudowny śledzik pod pierzynką z młodymi ziemniaczkami czy tatar z cieniutkimi plastrami kolorowych pomidorów – a wszystko to w towarzystwie wyśmienitej, gęstej i kwaśnej śmietany Łaciatej – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Wyjątkowi goście i kulinarne doznania
W czerwcowym wydarzeniu uczestniczyli m.in. Adriana Marczewska z programu Ślinotok, Gaweł Czajka, kulinarny twórca magazynu „Vogue Polska” i Dzień Dobry TVN, oraz Monika Molecka, autorka książki „Pysznie czy przepysznie”. Na kolacji pojawili się również artystka Dżo Lama oraz raper PakoNunchako.
Goście mieli okazję spróbować sześciu wyjątkowych dań, w których śmietana Łaciata odgrywała kluczową rolę, dodając im wyjątkowego smaku i konsystencji. Sponsorem wydarzenia była Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, producent śmietany Łaciatej.
Relacja z wydarzenia
Relację z eventu można obejrzeć na Instagramie @laciatepolska, gdzie dostępne są filmy i zdjęcia z wieczoru. Więcej informacji o wydarzeniu jest też dostępnych na stronie: https://gotowanie.onet.pl/smietana-laciata-hitem-kulinarnym-tego-lata-dlaczego-sprawdz/hezl1rj.