„Na każdą okazję” – startuje kampania promocyjna serków śmietankowych Łaciatych
Serki śmietankowe Łaciate świetnie sprawdzają się w różnych okolicznościach – niezależnie od miejsca, towarzystwa, pory dnia czy naszych aktualnych upodobań smakowych. Nowa kampania marketingowa Mlekpolu udowadnia, że produkty te są dobre „na każdą okazję”.
Preferujesz wersję śmietankową serka Łaciatego? A może jednak puszystą? Naturalną czy z dodatkami smakowymi, jak oliwki, chrzan czy kurki? A może urzeka cię indyjski lub meksykański wariant Łaciatego? Serki śmietankowe do smarowania Łaciate doskonale sprawdzają się w śniadaniowych propozycjach, jak i w lunchowych kanapkach czy popołudniowych przekąskach. Można je jeść samotnie albo w duecie, w gronie rodzinnym lub wśród przyjaciół – dzięki dwóm konsystencjom i wielu oryginalnym smakom są one świetną bazą do tworzenia szybkich i smacznych posiłków, które „załatają” każdy głód.
W ramach nowej kampanii SM Mlekpol udowadnia, że serek Łaciaty to nie tylko dodatek do kanapek. Można z niego przygotować pasty, gofry, sosy, farsze, a nawet desery. Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol, podkreśla, że kampania ma lekki, nowoczesny charakter z nutą humoru, co powinno zainspirować konsumentów do codziennego eksperymentowania w kuchni.
Kreatywne grafiki i reklamy, które wykorzystują motyw krowich łat – znaku rozpoznawczego marki Łaciate, przyciągają uwagę i podkreślają naturalne pochodzenie produktów. W materiałach promocyjnych pojawia się również tajemnicza ręka, sięgająca po serki, dodająca kreacjom elementu zaskoczenia i zabawy. Kampania „Na każdą okazję” będzie obecna w telewizji, na platformach VOD, w mediach społecznościowych oraz na popularnych stronach internetowych. W mediach społecznościowych zaplanowano również konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, takimi jak hulajnogi elektryczne, rodzinne weekendy czy ekspresy do kawy.
Kampania wspierana jest przez znanych influencerów kulinarnych, którzy prezentują kreatywne wykorzystanie serków Łaciatych w swoich przepisach. Za jej koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Molecular Worldwide, a zakup mediów realizuje agencja Media Direction OMD, które rozpoczynają w współpracę z SM Mlekpol. Nadzór nad projektem sprawuje Katarzyna Skrodzka, manager marki Łaciate.