Mlekpol w świątecznym bloku reklamowym

święta Bożego Narodzenia – 25 i 26 grudnia – po głównym wydaniu „Wiadomości” na antenie TVP1 odbędzie się emisja charytatywnego bloku reklamowego „Reklama dzieciom”. W tym roku widzowie zobaczą m.in. spot „Łaciate zasady” marki Łaciate. Pieniądze z akcji trafią do kilkudziesięciu organizacji charytatywnych. 

Dzięki udziałowi w „Reklamie dzieciom” Mlekpol wspomoże stowarzyszenia i fundacje zajmujące się niesieniem pomocy chorym i niepełnosprawnym dzieciom. W ten sposób wybrane organizacje dobroczynne zyskają fundusze na m.in.: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, zakup sprzętu edukacyjnego czy organizację turnusów rehabilitacyjnych i wycieczek.

– Charytatywne bloki reklamowe co roku przyciągają rekordową widownię. Jesteśmy dumni, że jako Mlekpol możemy przyczynić się do tych szlachetnych inicjatyw. Serdecznie zapraszamy wszystkich do oglądania „Reklamy dzieciom” w okresie świątecznym. Tyle wystarczy, aby wspomóc fantastyczne organizacje, które poprawiają jakość życia niepełnosprawnych maluchów – zachęca Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu w SM Mlekpol.

SM Mlekpol zrealizował już drugą inicjatywę tego rodzaju w tym roku. W grudniu marka Rolmlecz wystąpiła w Mikołajkowym Bloku Reklamowym Polsatu. Jak zwykle, cały zysk z akcji został przekazany Fundacji Polsat, która pomaga w leczeniu i rehabilitacji osób potrzebujących oraz finansuje remonty szpitali i placówek medycznych.