Milko Mazury MTB w Lidzbarku Warmińskim – podsumowanie sezonu kolarskich emocji

Ósma edycja Milko Mazury MTB za nami! Wyścigi, które odbyły się 17 września w Lidzbarku Warmińskim, zakończyły zmagania kolarzy w ramach największej tego typu imprezy sportowej w północno-wschodniej Polsce. Już po raz szósty marka Milko towarzyszyła zawodnikom i kibicom jako partner tytularny, a Łaciate Junior – jako sponsor strategiczny.  

Tegoroczna edycja Milko Mazury MTB obejmowała dziewięć etapów i rozpoczęła się 23 kwietnia w Iławie. Przez całe lato Mlekpol wspierał kolarzy w kolejnych zmaganiach, których emocjonujący finał rozegrał się w Dolinie Symsarny. Końcowa runda miała długość 7 km, a zawodnicy rywalizowali na czterech dystansach: Pro, Expert, Hobby i Fun. Na najmłodszych uczestników czekały natomiast wyścigi Łaciate Junior Race – Liga Szkółek Kolarskich oraz Łaciate Junior Strider Racing. Maluchy zmierzyły się także w wyścigu rowerków biegowych, a po dawce aktywności fizycznej wzięły udział w warsztatach przygotowanych m.in. dzięki marce Łaciate Junior. 

 Po raz kolejny z dużą radością kibicowaliśmy uczestnikom Milko Mazury MTB. Cieszymy się, że tak wielu zawodników wystartowało w tej sportowej rywalizacji, a Mlekpol, jako producent wysokiej jakości produktów mleczarskich, mógł ich w tym wspierać. Szczególnie gratulujemy drużynie Mlekpol Team, która dała z siebie wszystko – mówiła Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. 

W Lidzbarku Warmińskich odbyło się także rozdanie nagród w klasyfikacji generalnej: zarówno indywidualnej, jak i drużynowej. W sumie w Milko Mazury MTB wzięło udział kilkuset uczestników i blisko 150 tys. kibiców. 

Na wszystkich etapach zawodnikom i kibicom energii dodawały rzecz jasna m.in. jogurty, kefiry i maślanki Milko oraz mleko Łaciate Junior.