Dwa Złote Paragony i cztery wyróżnienia Złotego Paragonu dla produktów SM Mlekpol

Mleko Łaciate świeże 2,0% i Ser Gouda w plastrach 150 g zajęły pierwsze miejsca w swoich kategoriach w konkursie „Złoty Paragon 2023 – Nagroda Kupców Polskich”. Wyróżnienia przyznano natomiast Maślance Mrągowskiej o smaku truskawkowym, serkowi śmietankowemu Łaciatemu z cebulą i szczypiorkiem, a także masłu ekstra oraz mixowi Łaciatemu.

W środę 24 maja 2023 roku odbyła się Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu, podczas której poznaliśmy wyniki konkursu „Złoty Paragon 2023 – Nagroda Kupców Polskich”. Laureatów wyłonili czytelnicy ogólnopolskiego miesięcznika „Hurt & Detal”, oddając głosy na produkty spożywcze, które w ich sklepach cieszą się największym powodzeniem i są najchętniej kupowane przez klientów.

W tegorocznej edycji plebiscytu, w różnych kategoriach, produkty SM Mlekpol zdobyły w sumie dwa Złote Paragony oraz cztery wyróżnienia:

  • Mleko Łaciate świeże 2,0% – I miejsce i statuetka Złotego Paragonu w kategorii „Mleko”,
  • Ser Gouda w plastrach 150 g – I miejsce i statuetka Złotego Paragonu w kategorii „Sery żółte twarde”,
  • Maślanka Mrągowska truskawkowa 1 l – Wyróżnienie Złotego Paragonu w kategorii „Napoje mleczne”,
  • Serek śmietankowy Łaciaty z cebulą i szczypiorkiem 135 g – Wyróżnienie Złotego Paragonu w kategorii „Serki kanapkowe, sałatkowe”,
  • Masło Łaciate Ekstra 200 g – Wyróżnienie Złotego Paragonu w kategorii „Masło”,
  • Mix Łaciaty 200 g – Wyróżnienie Złotego Paragonu w kategorii: „Margaryny i miksy”.

Kolejny raz z rzędu Mlekpol został doceniony przez polskich handlowców, za co ogromnie dziękujemy. Naszym celem zawsze było dostarczanie wysokiej jakości produktów nabiałowych, które satysfakcjonują konsumentów pod względem bezpieczeństwa, profilu odżywczego i smaku. Nagrody w plebiscycie Złotych Paragonów stanowią potwierdzenie, że wysiłki Spóldzielni w tym zakresie przynoszą wymierne rezultatykomentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

„Złoty Paragon 2023 – Nagroda Kupców Polskich” była 13. edycją konkursu. Finałowa gala, która odbyła się w Teatrze Kamienica w Warszawie, zgromadziła przedstawicieli sektora FMCG, sieci handlowych, firm usługowych oraz shopfitterów z całej Polski.