Marka Mazurski Smak zachęca do posmakowania Wielkanocy po mazursku

Od 6 marca 2023 roku marka Mazurski Smak promowana jest w nowej odsłonie kampanii pod
dobrze znanym hasłem „To się bierze z natury”. Pierwszy etap działań marketingowych przypada
na okres poprzedzający Wielkanoc, w którym kupujący poszukują znanych i sprawdzonych
produktów, by przygotować potrawy oraz wypieki na świąteczny stół.

Komunikacja Mazurskiego Smaku, dzięki charakterystycznym akwarelowym kreacjom, sprawi, że Wielkanocy po mazursku – na łonie natury i z tradycyjnym ciastami, takimi jak mazurek czy babka –
posmakuje aż 5 milionów konsumentów.
Działania marketingowe prowadzone będą w kanale digital, obejmą też największe portale, sieci
reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych. Dodatkowym wsparciem będzie
współpraca marki z influencerami na Instagramie i TikToku, którzy przygotowując mazurek
po mazursku, zachęca swoich fanów do użycia produktów Mazurskiego Smaku.

Miniony rok w piętnastoletniej historii marki Mazurski Smak okazał się najlepszy pod względem
wyników mediowych. Dzięki różnym kanałom dotarliśmy z komunikacją do 10 milionów
konsumentów. Wobec tak imponującej liczby odbiorców kampania „To się bierze z natury” będzie
kontynuowana także w tym roku, by poszerzać świadomość marki oraz, zwłaszcza w okresach
okołoświątecznych i latem, zadbać o promocję mleka, śmietany, twarogu czy masła Mazurski Smak –
mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.