Deser z maślanką – apetyczna kampania nowości

Przyjemna i apetyczna – taka właśnie była rozpoczęta w sierpniu nowa ogólnopolska kampania pysznych Deserów z maślanką. To nowość na rynku od marki Mlekpol, którą konsumenci mogli lepiej poznać dzięki kampanii banerowej w Internecie oraz kampanii sponsoringowej w TV. Czas na lekki i pyszny deser dostępny w trzech zaskakujących wariantach smakowych.

Minionego lata konsumenci mieli okazję poznać zaskakujące zestawienie maślanki z kokosem i czekoladą lub tartą cytrynową czy muffinką jagodową. To propozycje stworzone z myślą o drugim śniadaniu, a także pysznym deserze. Właśnie dlatego Mlekpol zainspirował miłośników nabiału do spróbowania Deseru z maślanką. Zaplanowane działania umożliwiły szerokie dotarcie do konsumentów,zachęcając ich do sięgnięcia po pyszne nowości i wybrania swojego ulubionego smaku.

Przyjemna kampania reklamowa apetycznych Deserów z maślanką miała miejsce w ostatnim miesiącu wakacji oraz na początku września. W tym czasie była wspierana szerokimi działaniami w Internecie, opartymi o apetyczne kreacje digitalowe, kampanię banerową na horyzontalnych, wysokozasięgowych portalach oraz w aplikacjach zakupowych. Ponadto konsumenci mieli okazję zobaczyć Desery z maślanką marki Mlekpol w kampanii sponsoringowej w ogólnopolskich stacjach TV. Dopełnieniem działań była stworzona na portalu www.najlepszewkuchni.pl specjalna zakładka, w której konsumenci mogli znaleźć pomysły na pyszne i zdrowe desery.