Rolmlecz – tradycyjnie z krówką – prosto od mleczarza

Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat. Najbardziej rozpoznawalnym produktem jest serek homogenizowany waniliowy, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”.

Uśmiechnięte zwierzątko w kuchennym fartuszku wzbudza ogromną sympatię, a jego wizerunek jest nierozerwalnie związany z marką. W tym roku pora na odświeżenie – miłośnicy marki będą mogli sięgnąć po swoje ulubione produkty w opakowaniach w nowej odsłonie graficznej, ale także spróbować smacznych nowości.

Jaki jest Rolmlecz? Od lat hołduje wartościom takim jak tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Najlepszej jakości polskie mleko trafia do produkcji prosto od miejscowych mleczarzy, dzięki czemu naturalny smak wyrobów tworzonych na jego bazie staje się ponadczasowy. Rok 2021 będzie dla marki Rolmlecz przełomowy – produkty zostaną zaprezentowane w ogólnopolskiej kampanii i otrzymają silne wsparcie marketingowe.

Marka z tradycją zaskakuje nowościami

Miłośnicy „serka z krówką” powinni spróbować zaskakującej nowości – jogurtu pitnego waniliowego. To smaczna i pełnowartościowa przekąska do bezpośredniego spożycia. Ofertę śmietanek UHT wzbogaci natomiast śmietanka 18%, która stanowi idealne kremowe dopełnienie wielu dań. Pod marką Rolmlecz ukaże się również mleko świeże o 2 i 3,2% zawartości tłuszczu. Będzie ono dostępne w litrowych butelkach. Szeroką już gamę produktów poszerzą także żółte sery w plastrach 150 g, takie jak ser ementaler czarnoleski, salami i gouda.