SM Mlekpol startuje z kampanią „Nowy w rodzinie”

Tosty, dipy, lekkie obiady czy domowe serniki – twaróg zyskuje coraz większą popularność w nowoczesnej kuchni! Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol postanowiła wykorzystać ten trend i ruszyła z kampanią „Nowy w rodzinie”, która ma pokazać konsumentom, jak wielki kulinarny potencjał drzemie w tym tradycyjnym produkcie.

Kampania wykorzystuje komunikację 360° – od telewizji, przez internet i social media, po aplikacje zakupowe. W październiku w telewizji pojawią się spoty, a w listopadzie seria krótkich, 15-sekundowych materiałów z bohaterami – członkami rodzin – którzy pokażą, jak w prosty i nowoczesny sposób wykorzystywać można twaróg Łaciaty: przygotowując śniadania i fit potrawy, a także np. rodzinne desery. Hasło „Nowy w rodzinie” ma podwójne znaczenie: mówi o nowości w tej kategorii produktowej – twarogu sernikowym, ale też o tym, że cała gama Łaciatych twarogów od Mlekpolu wraca na polskie stoły w nowej odsłonie.

W planach jest kampania displayowa, działania w social mediach oraz współpraca z popularnymi influencerami kulinarnymi i lifestylowymi, w tym dalsza kooperacja z Martyną Chomacką, finalistką MasterChef Polska. Na stronie najlepszewkuchni.pl pojawił się ponadto specjalny dział z wieloma ciekawymi przepisami na dania z twarogiem.

– Twarogi Łaciate powstają z najlepszego polskiego mleka, są pełne białka, mają prosty skład i smakują przepysznie – to zatem wpisująca się w kontekst rodzinności i domowych kulinarnych tradycji, a zarazem nowoczesna i podążająca za trendami propozycja – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol i dodaje: – Wzrost popularności tego produktu zawdzięczamy nie tylko silnej marce i zaufaniu konsumentów, ale także mediom społecznościowym i twórcom kulinarnym, którzy odkryli wszechstronność zastosowań twarogów, tworząc kreatywne przepisy na zdrowe, pełnowartościowe posiłki.

Aktualnie dostępne są trzy rodzaje twarogów Łaciatych: chudy – lekki, z dużą ilością białka, idealny dla osób na diecie, półtłusty – uniwersalny wybór na co dzień oraz tłusty – kremowy, doskonały do deserów. W ofercie pojawiła się także nowość, czyli twaróg sernikowy 18% w praktycznym wiaderku 1 kg.

Kampanię stworzyli: agencja Los Mejores (strategia, kreacja i digital media), dom produkcyjny DoReMiFilm (produkcja spotów) oraz One House (planowanie i zakup mediów TV). Po stronie SM Mlekpol projekt nadzoruje Sylwia Sakowicz, manager marki Łaciate w kategorii twarogów.