Łaciate świętuje 30 lat obecności na polskim rynku

Z okazji trzech dekad istnienia marki Łaciate Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prowadzi nową kampanię reklamową. Głównym motywem komunikacji jest hasło „Ale się zeszło!”, które w obrazowy i żartobliwy sposób nawiązuje do długoletniej obecności produktu w polskich domach. 

Koncepcja aktualnych działań marketingowych dla mleka Łaciatego bazuje na wspomnieniach i przyjemnych konotacjach – marka podkreśla, że od wielu lat jest częścią życia kolejnych pokoleń Polaków, m.in. podczas wspólnych posiłków. Jednocześnie kampania prezentuje aktualny, dynamiczny wizerunek Łaciatego, będący połączeniem wieloletniej tradycji z nowoczesną strategią komunikacji.

Spot promocyjny przenosi odbiorców w malowniczy, charakterystyczny dla najczystszych regionów Polski pejzaż z ikoniczną Łaciatą krową w roli głównej. Pojawiają się w nim także inne postacie, znane z poprzednich materiałów reklamowych – między innymi bocian, sarna oraz lis. Całość tworzy przyjazną, humorystyczną atmosferę, która eksponuje naturalność mleka Łaciatego oraz jego związek z przyrodą.

Kampania realizowana jest w wielu kanałach: telewizyjnych, internetowych, outdoorowych, a ponadto w stołecznym metrze oraz w świecie gier wideo. W efekcie Łaciate  pojawia się w przestrzeniach przeznaczonych również dla młodszego pokolenia.

Istotnym aspektem jubileuszu są także limitowane opakowania mleka UHT ze specjalną, urodzinową grafiką.

– Trzy dekady to ogromny kapitał zaufania, jakim Polacy obdarzyli markę Łaciate. Chcieliśmy, aby jubileuszowa kampania mleka Łaciatego była pełna emocji, bo to właśnie one łączą nas z konsumentami już od trzydziestu lat. „Ale się zeszło!” to opowieść o tym, że Łaciate jest częścią codzienności wielu z nas, bo towarzyszy nam przy porannej kawie, podczas posiłków, ale również wyjątkowych spotkań w gronie przyjaciół czy rodziny – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.

W najnowszych działaniach promocyjnych Łaciate utrzymuje konsekwentną linię komunikacyjną, budowaną wokół rozpoznawalnego wizerunku. Mimo że akcent obecnej kampanii położony jest na mleko, obchody trzydziestolecia dotyczą całej marki – wraz z kompletną ofertą produktową: od produktów  UHT, masła i śmietany, przez wyroby bezlaktozowe, po jogurty funkcjonalne, desery oraz produkty o wysokiej zawartości białka.