Świętowanie 50 lat serka z krówką Rolmlecz trwa!
Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie istnienia kultowego serka z krówką. „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” – to przesłanie, które działaniom marketingowym marki towarzyszyć będzie do końca 2024 roku.
Urodzinowe działania promocyjne Rolmleczu łączą tradycyjne media z nowoczesnymi kanałami komunikacji. Osią kampanii jest spot telewizyjny, przedstawiający, jak my i nasza rzeczywistość zmieniliśmy się na przestrzeni ostatnich pięciu dekad, oczywiście w przeciwieństwie do doskonałego smaku serka marki Rolmlecz.
— Pokażemy wielbicieli serka z krówką – każdego z charakterystyczną dla swoich czasów fryzurą, mieszkaniem, ubraniem, a nawet słownictwem. Zawsze jednak będą mieli to samo na myśli: że nasz serek jest pyszny – niezmiennie od 50 lat! — mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. — Aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, także tych z młodszego pokolenia, postawiliśmy ponadto na szeroko zasięgowy digital i platformy VOD.
Ogólnopolska kampania telewizyjna będzie trwać do drugiej połowy listopada, a reklamy zobaczymy w głównych stacjach: TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz na kanałach tematycznych. Dodatkowo przed wybranymi programami pojawią się billboardy sponsorskie. W kanale digital aktywność marki obejmie kampanię display i działania w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, Instagramie i TikToku.
W Internecie pojawią się także artykuły sponsorowane, a marka już zachęca konsumentów do wzięcia udziału w konkursie online, stworzonym specjalnie z okazji 50-lecia serka z krówką.