Za nami kolejna edycja Łaciate Mazury MTB
W niedzielę 29 września 2024 r.,w Giżycku odbył się finałowy, dziesiąty etap wyścigów w ramach cyklu Łaciate Mazury MTB. Po zakończeniu rywalizacji wręczono nagrody w klasyfikacji generalnej – zarówno indywidualnej, jak i drużynowej. Głównym sponsorem wydarzenia była marka Łaciate, należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, a jednym z kluczowych sponsorów strategicznych – Łaciate Junior.
Zakończyła się już dziewiąta edycja największej imprezy rowerowej w północno-wschodniej Polsce, której organizatorem było Stowarzyszenie Luz Grupa, a jednym z głównych sponsorów – Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.
Cykl rozpoczął się w kwietniu w Iławie, a zawodnicy mieli okazję rywalizować na 10 różnych trasach, m.in. w Mrągowie, Olsztynie i Mikołajkach. Finałowa trasa w Giżycku uznana została za najtrudniejszą – aż 90% trasy stanowiły wymagające, techniczne single tracki, a dodatkowa zmiana kierunku przejazdu sprawiła, że wyścig był jeszcze bardziej emocjonujący zarówno dla uczestników, jak i kibiców.
— Serdecznie gratulujemy wszystkim zawodnikom ich wytrwałości. Z radością obserwowaliśmy kolejne zmagania i jesteśmy dumni, że mogliśmy wspierać ten cykl. Dla nas była to również okazja do zaprezentowania nowej linii produktów wysokobiałkowych Łaciate Protein+, stworzonych z myślą o osobach aktywnych fizycznie. Produkty te spotkały się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród zawodników, jak i kibiców — mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Tegoroczne trasy wyścigów przebiegały przez malownicze tereny Mazur, dostarczając uczestnikom wyjątkowych wrażeń. W zawodach udział wzięło kilkaset rowerzystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, a zmaganiom kibicowało około 150 tysięcy osób.
Tradycyjnie w zawodach wystartowała również drużyna Mlekpol Team. Cykl Łaciate Mazury MTB to także wydarzenia skierowane do najmłodszych, dzięki któremu całe rodziny mogły wspólnie aktywnie spędzić czas na świeżym powietrzu.