Maślanka Mrągowska w nowej kampanii „Tyle dobra” 

Maślanka Mrągowska  –  zawierająca wapń, potas, fosfor i dobroczynne bakterie kwasu mlekowego  –  pochodzi prosto z serca Mazur, najczystszego regionu Polski. Nowa kampania Mlekpolu ma na celu przekonanie konsumentów do włączenia tego produktu do codziennej diety, pokazując, jak można wykorzystać go w kuchni.

Kampania pod hasłem „Tyle dobra” koncentruje się na zdrowotnych właściwościach maślanki, zawartości witamin i minerałów, a także składników odżywczych wspierających prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Maślanka Mrągowska to nie tylko zdrowie, ale również wspaniały smak dostępny w różnych wariantach – owocowych, stracciatella oraz naturalnym, dzięki czemu każdy znajdzie coś dla siebie.

– Nasza kampania ma na celu podkreślenie, że Maślanka Mrągowska pochodzi z najczystszego regionu Polski i choć wydaje się niepozorna, zawiera „Tyle dobra dla Twojego dobra”. Chcemy, aby konsumenci dostrzegli, że maślanka jest nie tylko wartościowym napojem probiotycznym, ale także wszechstronnym składnikiem w różnych przepisach – zarówno na słodko, jak i w wersji wytrawnej – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Kampania „Tyle dobra” obejmuje emisję spotów telewizyjnych, kampanię video w mediach społecznościowych, kampanię cyfrową oraz działania na profilu Facebook marki. Przewidziano również konkursy konsumenckie z licznymi nagrodami.

Kampania składa się z dwóch cykli wizerunkowych, które przedstawiają Maślankę Mrągowską w kontekstach kulinarnym, dbałości o rodzinę oraz zdrowia i aktywności fizycznej. Popularni influencerzy będą wspierać kampanię, promując dobroczynne właściwości maślanki na Instagramie i TikToku oraz prezentując oryginalne przepisy z jej wykorzystaniem. W okresie od czerwca do sierpnia reklamy będą emitowane w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, zachęcając do spożywania Maślanki Mrągowskiej latem.