Jesienna kampania Dipów śmietanowych od Mlekpolu
Jesień w kuchni upłynie nam pod znakiem rozgrzewających potraw, sezonowych składników i przekąsek idealnych na długie wieczory. Najnowsza odsłona kampanii Dipów śmietanowych typu crème fraiche marki Mlekpol pokazuje, jak niewiele potrzeba, by zwykłe danie zamieniło się w prawdziwą ucztę.
Gotujesz – dipujesz – smakujesz! Risotto z grzybami, zapiekanka z mięsem czy meksykańskie tacos – Dipy śmietanowe od Mlekpolu wzbogacą smak jesiennych potraw i sprawią, że gotowanie staje się jeszcze prostsze, szybsze i przyjemniejsze. Gęsta konsystencja polskiej śmietany i aromatyczne dodatki warzyw, ziół czy sera, świetnie komponują się z sezonowymi daniami i są doskonałą bazą dla kremowych zup i sosów.
– Obecna kampania skupia się na pokazywaniu wszechstronności i wygody zastosowania dipów śmietanowych od Mlekpolu. Postawiliśmy na silną komunikację digital, nową kreację graficzną i trzy przebojowe spoty z charakterystycznym, znanym już motywem muzycznym „DIP i DIP i DIP”, który łatwo i szybko wpada w ucho – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kreacje kampanii „Razem smaczniej” zobaczymy w reklamach display, gazetkach promocyjnych oraz w social mediach. Po raz kolejny do współpracy zostali zaproszeni też influecnerzy, którzy na TikToku i Instagramie, w ramach akcji „Dipujesz? Testujesz!”, wybierają smak dipu, który najbardziej przypadł im do gustu. Przekaz całej kampanii ma dotrzeć do 8 mln konsumentów.
Więcej przepisów i inspiracji do użycia Dipów od Mlekpolu można znaleźć na stronie https://najlepszewkuchni.pl/.