Poznaj Łaciate zasady!
We wrześniu wystartowała nowa kampania wizerunkowa mleka Łaciatego, która proponuje konsumentom życie według prostych, łaciatych zasad. Chwytliwe hasła zachęcają do zwolnienia tempa w codziennym biegu i doceniania drobnych przyjemności.
W głównych stacjach telewizyjnych w kraju: TVP, TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych –zobaczyć można spot reklamowy z dobrze znaną krową w roli głównej, pasącą się w otoczeniu mazurskich łąk.
Na opakowaniach produktów znalazły się także hasła: „Przeżuwaj dobre chwile” czy „Spiesz się powoli”, które przenoszą konsumentów do rzeczywistości, w której czas zwalnia, a wszyscy żyją w swoim rytmie. W całej Polsce pojawiły ponadto bannery kampanijne, a w największych miastach w kraju umieszczono hasła skierowane bezpośrednio do mieszkańców. Kampanię wspierają szerokie działania w internecie: reklamy display i video oraz kreacje w social mediach – na Facebooku, Instagramie, Tik Toku i YouTube`ie.
– Aby jeszcze bardziej zaktywizować konsumentów i zachęcić ich do zakupu naszych produktów, od 25 września do 8 października 2023 roku, przeprowadzimy konkurs z nagrodami pieniężnymi i rzeczowymi. Do wygrania będzie 5 x 500 zł oraz 50 zestawów magnesów z „Łaciatymi zasadami” do powieszenia na lodówce – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kampania Łaciate zasady potrwa do końca tego roku.