Rolmlecz ponownie przybliża tradycje mleczarskie
W ubiegłym roku przedstawiliśmy konsumentom markę Rolmlecz na nowo. Prezentując pierwszą ogólnopolską kampanię „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”, a spot był telewizyjnym debiutem marki. Konsumenci poznali mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem pokazali ulubione momenty swojej pracy oraz znane i lubiane produkty Rolmlecz. Przeprowadziliśmy kampanię, której celem było zbudowanie świadomości marki i umocnienie jej pozycji w głowach i sercach konsumentów.
W tegorocznych działaniach największy nacisk w komunikacji kładziemy na uwielbiany przez konsumentów serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy, nazywany „serkiem z krówką”. Jest znany już od lat 80., a co za tym idzie najbardziej rozpoznawalny w portfolio marki. Dla wielu jest to produkt kultowy, kojarzący się z dzieciństwem, który przywołuje wspomnienia beztroskich lat.
Rolmlecz to marka autentyczna, która pozostaje w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami, mimo zmieniającego się świata. W działaniach podkreślamy wyjątkowy smak, na który wpływają tradycyjne niezmienne receptury, uwielbiane przez pokolenia. Zależy nam na aktywizacji konsumentów zwłaszcza w kanałach Social Media, np. zachęcając do wspólnej konkursowej gry w memory i pojawiając się w mediach, m. in. w spotach telewizyjnych i radiowych.
W ramach działań marketingowych stworzono dedykowaną stronę internetową www.odmleczarzy.pl.