Tej jesieni ponownie „dodamy do ulubionych” śmietankę Łaciatą

We wrześniu rozpoczyna się jesienna edycja kampanii śmietanki Łaciatej „Dodaj do ulubionych”.

W kontynuacji działań marka nadal zachęca konsumentów, by wypróbowali inspirujących i pysznych przepisów z Łaciatą w roli głównej i przekonuje, że warto ten produkt dodać do swojej zakupowej listy. W ramach działań zobaczymy między innymi spoty sponsorskie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz szeroką kampanię digitalową. Na sklepowych półkach pojawią się także odświeżone opakowania z ikonami pokazującymi zalety produktu.

W kolejnej odsłonie kampanii marka prezentuje wszystkie warianty śmietanki Łaciatej wraz z przepisami na apetyczne jesienne potrawy i desery.

Nowością na sklepowych półkach będą odświeżone opakowania (250 i 500 ml). Na stałe zostaną wprowadzone ikony benefitów kulinarnych, dopasowanych do wariantu produktu.

Przez wiele lat śmietanka Łaciata pracowała na pozycję lidera w swojej kategorii. Stała się produktem, który Polacy lubią, ufają mu i często sięgają po niego intuicyjnie. Dzięki konsekwentnej obecności w mediach zwiększamy świadomość konsumentów i pozytywnie wpływamy na wartość całej kategorii, pokazując zalety naszych śmietanek i inspirując do kulinarnych odkryć.
Dorota Grabowska
Kierownik Marketingu SM Mlekpol