Łaciate w Mikołajkowym Bloku Reklamowym. Mlekpol kolejny raz wspiera Fundację Polsat

W sobotę 6 grudnia, w ramach 22. edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego, widzowie Telewizji Polsat zobaczą jubileuszowy spot marki Łaciate „Ale się zeszło!” oraz reklamę twarogów Łaciatych „Nowy w rodzinie”. Cały dochód z emisji przekazany zostanie na pomoc chorym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol po raz kolejny włącza się w tę wyjątkową akcję.

Spot „Ale się zeszło!” powstał z okazji 30-lecia marki Łaciate i w lekki, humorystyczny sposób opowiada o trzech dekadach obecności kultowego mleka Łaciatego w życiu Polaków. Reklama „Nowy w rodzinie” to z kolei prezentacja szerokiego portfolio Łaciatych twarogów. Teraz widzowie zobaczą wskazane reklamy w szczególnym kontekście – podczas bloku reklamowego, który od 22 lat pomaga najmłodszym.

Tegoroczna mikołajkowa akcja Polsatu nosi tytuł „Dźwięk Świąt” i zwraca uwagę na potrzeby dzieci z ubytkiem słuchu. Jej twarzą jest 8-letni Natan, który od urodzenia zmaga się z obustronnym niedosłuchem.

– Trzydzieści lat Łaciatego to trzy dekady wspólnych chwil z Polakami. Cieszy nas, że jubileuszowy spot kultowego mleka od SM Mlekpol oraz reklama rozbudowanej oferty Łaciatych twarogów mogą posłużyć teraz jeszcze ważniejszemu celowi – realnej pomocy potrzebującym. Dlatego gorąco zachęcamy wszystkich, aby w najbliższą sobotę zasiedli przed telewizorami i wspólnie obejrzeli Mikołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat – mówi Dorota Grabowska, Dyrektor Marketingu SM Mlekpol.

Dochód z emisji reklam, naliczany na podstawie oglądalności, w całości trafia do Fundacji Polsat i wspiera leczenie oraz rehabilitację dzieci w całej Polsce. Dzięki zaangażowaniu widzów przez 21 poprzednich edycji udało się zebrać blisko 30 milionów złotych.