Zmiany kadrowe w Wydziale Handlu SM Mlekpol

Początek 2025 roku przyniósł istotne zmiany w strukturze organizacyjnej SM Mlekpol. Strategiczne stanowiska dyrektorskie i kierownicze w Wydziale Handlu spółdzielni z Grajewa powierzono specjalistom z bogatym doświadczeniem w sektorze mleczarskim. Reorganizacja ta to efekt ekspansji przedsiębiorstwa i odpowiedź na ewoluujące potrzeby tak krajowego, jak i zagranicznego rynku.

Na pozycję Dyrektora Marketingu SM Mlekpol awansowała Dorota Grabowska, która do tej pory piastowała stanowisko Kierownika Działu Marketingu. Jej obowiązki przejmuje Aneta Wysocka-Wejda, od 2024 roku pełniąca funkcję Zastępcy Kierownika. 

Stanowisko Dyrektora Handlu Zagranicznego objął Tomasz Trzaska, w latach 2018 – 2024 zarządzający Działem Handlu Zagranicznego. Na jego dotychczasowe miejsce powołano Beatę Matan, sprawującą wcześniej funkcję Zastępcy Kierownika tegoż działu.

– Zmiany kadrowe w Wydziale Handlu SM Mlekpol są naturalną konsekwencją rozwoju naszej organizacji. Awanse osób z wieloletnim doświadczeniem w branży i od lat związanych z firmą pozwolą nam jeszcze sprawniej zarządzać poszczególnymi obszarami jej działalności – podkreśla Małgorzata Cebelińska, Wiceprezes Zarządu SM Mlekpol.

Dorota Grabowska, powołana na stanowisko Dyrektora Marketingu, wnosi do organizacji ponad 15 lat doświadczenia w branży mleczarskiej. Jej domeną jest tworzenie strategii komunikacyjnych i budowanie wizerunku marek premium oraz FMCG. Od 2017 roku współtworzy sukces Mlekpolu, kształtując strategie flagowych marek przedsiębiorstwa, jak: Łaciate, Mlekpol, Rolmlecz i Maślanka Mrągowska.

Dyrektor Handlu Zagranicznego Tomasz Trzaska dysponuje natomiast rozległą wiedzą w zakresie międzynarodowego handlu produktami mleczarskimi oraz dogłębnie rozumie specyfikę poszczególnych kierunków eksportowych. W ramach nowych obowiązków będzie odpowiedzialny za kształtowanie zagranicznej ekspansji sprzedażowej Mlekpolu, identyfikację nowych możliwości eksportowych, optymalizację działań handlowych oraz wzmacnianie pozycji Spółdzielni na międzynarodowym rynku.

Nowo mianowane kierowniczki – Aneta Wysocka-Wejda i Beata Matan – związane z firmą kolejno od 2019 i 2006 roku, zapewnią ciągłość realizacji strategii rozwojowej spółdzielni w obszarach marketingu i sprzedaży, przy jednoczesnym wprowadzaniu świeżego spojrzenia na powierzone im zadania.