Prezenty dla podopiecznych domu dziecka od marki Łaciate
W czerwcu podopiecznych z placówki opiekuńczo-wychowawczej w Lipnie odwiedziła Nicola Węcławiak, znana wśród młodzieży influencerka, która współpracowała z marką Łaciate przy promocji konkursu „Dzieci dla dzieci”. W ramach podsumowania akcji charytatywnej Mlekpolu wręczyła im prezenty „wygrane” przez internautów, którzy przyłączyli się do ekologicznej zabawy.
Już po raz trzeci marka Łaciate zaprosiła najmłodszych do ekologicznej inicjatywy z okazji Dnia Dziecka. Aby wziąć w niej udział, wystarczyło zagrać w interaktywną grę online i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Zdobyte punkty zostały później wymienione na „wygrane” prezenty dla dzieci z domu dziecka, a autorzy najciekawszych zgłoszeń otrzymali atrakcyjne upominki.
— Każde dziecko zasługuje na Dzień Dziecka – pod takim hasłem odbyła się tegoroczna edycja konkursu skierowanego do najmłodszej grupy konsumentów wyrobów mleczarskich. Kolorowe zwierzątka z opakowań mleczek smakowych Łaciatych przybliżyły dzieciom zasady ekologii i zaprosiły je do sprzątania rozrzuconych w wirtualnym świecie śmieci. Ale gra toczyła się nie tylko o czystą planetę, ale także o wygranie podarunków dla podopiecznych z wybranych domów dziecka. Mlekpol przygotował aż 605 upominków, które dzięki zaangażowaniu graczy i zdobytym przez nich punktom, trafiły w ręce dzieciaków –— komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Akcja „Graj w Łaciate” była pierwszym etapem tegorocznej kampanii marketingowej mleczek smakowych Łaciatych. Od połowy czerwca ruszyły działania pod hasłem „Tak płynie Łaciaty Vibe”, skoncentrowane na TikToku. Powstał także oddzielny profil z animowanymi influencerami-zwierzakami z opakowań produktów, z filmami, które dotykają realnych wyzwań współczesnych młodszych nastolatków.
Mleczka smakowe Łaciate dostępne są obecnie w opakowaniach ze słomką o pojemności 200 ml. Te uwielbiane przez najmłodszych konsumentów produkty można kupić w wersjach: czekoladowej, waniliowej, bananowej oraz truskawkowej.