Prezenty dla podopiecznych domu dziecka od marki Łaciate

W czerwcu podopiecznych z placówki opiekuńczo-wychowawczej w Lipnie odwiedziła Nicola Węcławiak, znana wśród młodzieży influencerka, która współpracowała z marką Łaciate przy promocji konkursu „Dzieci dla dzieci”. W ramach podsumowania akcji charytatywnej Mlekpolu wręczyła im prezenty „wygrane” przez internautów, którzy przyłączyli się do ekologicznej zabawy.

Już po raz trzeci marka Łaciate zaprosiła najmłodszych do ekologicznej inicjatywy z okazji Dnia Dziecka. Aby wziąć w niej udział, wystarczyło zagrać w interaktywną grę online i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Zdobyte punkty zostały później wymienione na „wygrane” prezenty dla dzieci z domu dziecka, a autorzy najciekawszych zgłoszeń otrzymali atrakcyjne upominki.

Akcja „Graj w Łaciate” była pierwszym etapem tegorocznej kampanii marketingowej mleczek smakowych Łaciatych. Od połowy czerwca ruszyły działania pod hasłem „Tak płynie Łaciaty Vibe”, skoncentrowane na TikToku. Powstał także oddzielny profil z animowanymi influencerami-zwierzakami z opakowań produktów, z filmami, które dotykają realnych wyzwań współczesnych młodszych nastolatków.

Mleczka smakowe Łaciate dostępne są obecnie w opakowaniach ze słomką o pojemności 200 ml. Te uwielbiane przez najmłodszych konsumentów produkty można kupić w wersjach: czekoladowej, waniliowej, bananowej oraz truskawkowej.