Dołatuj się! Nowa kampania linii Łaciate Protein+

Mlekpol wystartował z nową kampanią promującą linię produktów Łaciate Protein+, podkreślając, że wysokobiałkowe produkty są odpowiednie nie tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z serii Łaciate Protein+ to smaczna i pożywna przekąska dla każdego, niezależnie od wieku i stylu życia.

Produkty proteinowe Mlekpolu odpowiadają na potrzeby dzisiejszych konsumentów, którzy szukają smakowitych i funkcjonalnych wyrobów mleczarskich z polskiego mleka. Białko, jako kluczowy składnik odżywczy, jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu – wspiera wzrost i utrzymanie masy mięśniowej, pozytywnie wpływa na metabolizm oraz wspomaga regenerację po wysiłku fizycznym. Nic więc dziwnego, że produkty wysokobiałkowe są szczególnie popularne wśród sportowców i osób aktywnych. Marka Łaciate udowadnia jednak, że linia Łaciate Protein+ jest doskonała także dla innych grup konsumentów: młodzieży, rodziców, pracowników umysłowych czy seniorów.

– Bohaterów naszej nowej kampanii różni niemal wszystko – wiek, zawód, styl życia – ale łączy ich potrzeba szybkiego, sycącego posiłku. Produkty Łaciate Protein+ doskonale się w tej roli sprawdzają, dostarczając nawet 29 g białka w jednej, wygodnej do spożycia porcji. Chcieliśmy, aby nasze kampanijne kreacje podkreślały te zalety, stąd pomysł na różnorodne scenariusze oraz humorystyczne hasło przewodnie, które nawiązuje do lekkiej i zabawnej komunikacji, będącej znakiem rozpoznawczym marki Łaciate – wyjaśnia Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Kampania „Dołatuj się!” zostanie podzielona na dwa etapy. W pierwszym etapie zaprezentowane zostaną produkty marki Łaciate Protein+ oraz ich unikalne cechy, natomiast w drugim etapie zobaczymy je „w akcji” – w towarzystwie konkretnych osób i w konkretnych sytuacjach. Koncept kreatywny bazuje na czterech „supermocach”:

Więcej smaku – produkty wysokobiałkowe są pyszne.
Więcej siły – białko pomaga dbać o kondycję fizyczną.
Więcej mocy – białko podnosi poziom energii na dłużej.
Więcej czasu – poręczne opakowania oferują wysoką dawkę białka na szybko i na wynos.


Działania promocyjne obejmą emisję spotu telewizyjnego, reklamy BBS, kampanie w kanałach digital oraz w mediach społecznościowych. Za strategię i koncept działań 360 odpowiada agencja Global SM, natomiast za realizację spotu telewizyjnego – dom produkcyjny Mama Films. Kampanię ze strony SM Mlekpol prowadzi brand manager Katarzyna Skrodzka.

Obecnie linia Łaciate Protein+ obejmuje cztery produkty: jogurt pitny naturalny, jogurt pitny truskawkowy, jogurt pitny mango oraz naturalny kefir pitny. Wszystkie produkty są dostępne w 360-gramowych opakowaniach i produkowane z najwyższej jakości polskiego mleka. Dzięki czystym etykietom i naturalnym składnikom produkty z linii Łaciate Protein+ wyróżniają się doskonałym smakiem. Portfolio tej linii będzie systematycznie rozwijane – już wkrótce na półkach sklepowych pojawią się kolejne nowości z tej kategorii.