Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!
„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie nowej kampanii marketingowej od Mlekpolu. Ten produkt, łatwy do smarowania, zawsze gotowy do użycia, bogaty w smak i pakowany w wygodne opakowanie, to idealny wybór dla osób, które nie chcą czekać, aż masło rozpuści się na pieczywie. Wyjmujesz go z lodówki, smarujesz nim chleb czy bułkę, na które nakładasz dodatki i w kilka chwil masz gotową kanapkę!
Mix Łaciaty to harmonijne połączenie czystego masła i oleju roślinnego, wzbogaconego maślanką. Naturalne składniki zapewniają maślano-śmietankowy smak, doskonale komponujący się ze świeżym pieczywem.
Mixy Łaciate są wytwarzane ze śmietanki z polskiego mleka, bez dodatku tłuszczów utwardzonych, konserwantów ani barwników, co wyróżnia je na tle innych tłuszczów do smarowania. Można je kupić w kostkach lub w wygodnych kubkach 200 g, w wersji klasycznej i solonej.
– Lato sprzyja jedzeniu na świeżym powietrzu i aktywności, przez co często brakuje nam czasu na skomplikowane posiłki. Dzięki mixowi Łaciatemu, który jest łatwy do smarowania i pyszny w smaku, przygotowanie jedzenia staje się prostsze. To właśnie podkreślamy w naszej kampanii. Konsumenci w mediach społecznościowych będą mogli zobaczyć nasze dynamiczne filmy, prezentujące przepisy na zdrowe, kreatywne i przede wszystkim szybkie kanapki – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października i będzie obecna na platformach takich jak Facebook, Instagram, YouTube, TikTok oraz w formatach display.