Jak smakuje śniadanie po Mazursku?
W wakacyjne poranki marzymy o prostych, smacznych posiłkach, które przywołują wspomnienia z dzieciństwa. Dlatego tego lata marka Mazurski Smak zadba o to, by zarówno mieszkańcy Mazur, licznie odwiedzający ten region turyści, jak i konsumenci w całej Polsce mieli okazję spróbować, jak smakuje śniadanie po mazursku.
W czerwcu ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Mlekpolu. Utrzymana w charakterystycznej akwarelowej estetyce, na celu ma zachęcenie konsumentów do wypróbowania produktów marki Mazurski Smak, idealnych do przygotowania lekkich, letnich śniadań.
Kampania prowadzona jest głównie w kanałach cyfrowych i obejmuje największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych. Tegoroczną kampanię wspiera ambasadorka marki – Karolina Gliniecka, znana jako Charlize Mystery. Influencerka ta, która uwielbia Mazury i gotowanie, pokaże w social mediach, że każde śniadanie warto celebrować. Zaprezentuje także kreatywne, a jednocześnie proste w przygotowaniu przepisy, zgodne z ideą przewodnią: #ŚNIADANIEPOMAZURSKU.
– W lipcu na jeziora wypłynie specjalnie przygotowana na cele kampanii motorówka Mazurskiego Smaku, z której o poranku będziemy rozdawać żeglarzom torby pełne śniadaniowych smakołyków i świeżych bułeczek. Równocześnie takie prezenty trafią do żeglarzy w największych mazurskich portach – w Mikołajkach, Giżycku, Sztynorcie, Węgorzewie oraz Rucianem Nidzie. Dzięki temu przypomnimy konsumentom, jak smakuje proste, dobre jedzenie, które pamiętają z dzieciństwa i wakacji na Mazurach – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Kampania „Śniadanie po Mazursku” potrwa przez całe lato. Na promujących ją grafikach zobaczymy m.in. mleko, masło, śmietanę czy twaróg Mazurski Smak w kontekście apetycznych potraw i rodzinnych śniadań na świeżym powietrzu.