Serek z krówką Rolmlecz świętuje swoje 50-lecie!

Serek z krówką Rolmlecz jest obecny w polskich domach od 1974 roku – w tym czasie zdobył już uznanie kilku pokoleń konsumentów. Mimo różnorodności wariantów smakowych od pół wieku niezmienne pozostają jego sprawdzona receptura oraz unikatowa metoda produkcji. Mlekpol z okazji 50. urodzin tego kultowego produktu rozpoczął wyjątkową kampanię promocyjną, która będzie trwała cały rok. 

W maju startuje nowa faza kampanii wizerunkowej pod hasłem „Z sercem do serka”. W telewizji można już oglądać spot z Mleczarzami, którzy wkładają swoje serce w produkcję serka. Pojawi się także specjalna, urodzinowa edycja opakowań z wizerunkiem krówki, widoczna również w Internecie.

– W tym roku marka intensywnie zaistnieje na TikToku i Instagramie, gdzie za pomocą kreatywnych filmów i animacji, łączących przeszłość z teraźniejszością, staramy się dotrzeć do korzystających z tych platform młodszych grup konsumentów – wyjaśnia Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

Obecnie serek z krówką Rolmlecz dostępny jest w sześciu wariantach smakowych: naturalnym, waniliowym, waniliowym z prawdziwą laską wanilii, truskawkowym, czekoladowym oraz od stycznia 2024 – stracciatella. Można go kupić w opakowaniach 150 g, 200 g oraz w zestawach 4 x 150 g.

Produkt powstaje z najlepszej jakości śmietanki, mleka oraz starannie dobranych kultur bakterii mlekowych, co gwarantuje czystą etykietę i wyjątkowy smak wyrobu. Waniliowy wariant serka  z krówką został nawet uhonorowany certyfikatem Jakość Tradycja, co jest potwierdzeniem jego tradycyjnego charakteru i jakości, cieszącej się niezachwianym uznaniem konsumentów.

Serek z krówką Rolmlecz zdobył także wiele innych nagród i wyróżnień, w tym w konkursie Lider Forum Produkty w kategorii „Tradycyjny wizerunek”,  a także w plebiscytach Dobry Produkt, Smakuje Dzieciom czy Good Cheese. Produkt ten można również zobaczyć w popularnym programie kulinarnym TVN – „Doradca Smaku”.

Serek marki Rolmlecz jest także jedynym serkiem homogenizowanym w Polsce, który od 2018 roku w centrum Radomia ma własny pomnik – jako produkt spożywczy, który na trwałe wpisał się w historię miasta.