Niezmiennie naturalna, gęsta i smakowita, prezentuje się teraz w nowym wydaniu. Śmietana Łaciata w 100% zachwyca smakiem
Rozpoczyna się odświeżona kampania marketingowa śmietany Łaciatej, która wraz z nowym designem opakowań wprowadza na rynek obietnicę wyjątkowego smaku. Dzięki hasłu „Śmietana na 100%” marka zapowiada serię wyjątkowych dań, które „Procentują pysznościami”.
Opakowania śmietany Łaciatej w odświeżonej szacie graficznej, które można już znaleźć na sklepowych półkach, przyciągają uwagę wyrazistymikolorami (pomarańczowym dla wariantu 18% i niebieskim dla 12%). Zmiany obejmują również informacje o kategorii, przeznaczeniu i prostym składzie produktu, a na wieczkach widnieją kreatywne grafiki z motywem łyżki.
– W związku z odświeżeniem opakowania śmietany Łaciatej przewidziano całą gamę działań promocyjnych zaplanowanych na 2024 rok. W naszej kampanii będzie można posmakować mistrzowskich dań przygotowanych przez ambasadorkę marki Beatę Śniechowską, laureatkę 2. edycji programu MasterChef Polska. Przepisy zostaną zaprezentowane w mediach społecznościowych oraz w Łaciatej Akademii, dostępnej na stronie https://smietanalaciata.pl/ – wyjaśnia Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Wiosenno-letnia kampania Łaciatej obejmuje emisję reklam telewizyjnych na popularnych stacjach, takich jak TVN, Polsat czy TVP, a także w Internecie. Działania wspierają także billboardy sponsorskie. Przez cały rok prowadzone będą również inicjatywy content marketingowe, które skierują użytkowników na nową stronę śmietany Łaciatej.
W maju rusza konkurs, w ramach którego co dwa tygodnie uczestnicy głosować będą na jedno z dwóch nagrań video. Atrakcyjne nagrody zdobędą Ci spośród nich, którzy w najbardziej kreatywny sposób uzasadnią swe wybory. Jesienią z kolei do promocji dołączy popularny bloger kulinarny Gaweł Czajka, który przygotuje autorskie przepisy na sezonowe smakołyki.
Za strategię komunikacyjną, kreację i działania promocyjne odpowiada agencja Washing Machine, zaś strategię mediową i zakup mediów realizuje dom mediowy Sales & More. Nadzór nad kampanią sprawuje Katarzyna Skrodzka, manager marki ze strony Mlekpolu.