„Nieźle zamieszaj w kuchni” – Śmietanka Łaciata z odświeżoną kampanią
Otwórz się na unikalne smaki, gotuj odważnie, eksperymentując i inspirując innych, czyli po prostu – nieźle zamieszaj w kuchni! Mlekpol w najnowszej kampanii promującej śmietanki Łaciate zachęca konsumentów do śmiałych kulinarnych eksploracji oraz dzielenia się ich efektami w sieci i poza nią.
Śmietanka Łaciata jest jak buntowniczka, która wchodzi do kuchni cała na biało i zaskakuje, zmieniając zwykłą potrawę w arcydzieło godne publikacji na Instagramie.
Aktualna kampania Mlekpolu jest skierowana do konsumentów, którzy od dawna korzystają z produktów marki Łaciate, oraz do młodych adeptów gotowania z pokolenia Z, którzy dopiero uczą się sztuki kulinarnej.
– Z badań wynika, że ponad 70% „zetek” ogląda w mediach społecznościowych kulinarne materiały video, a homecooking to jeden z najsilniejszych trendów na TikToku. Ta grupa osób wyjątkowo ceni sobie wysoką jakość produktów i uniwersalność ich użycia, stąd nasz pomysł na dynamiczną, nowoczesną kampanię, podkreślającą aktywność współczesnych konsumentów. Bo to właśnie od nich zależy, kiedy i do czego dodadzą śmietankę Łaciatą, stawiając „kropkę nad i” w swoim wyjątkowym daniu – tłumaczy Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
W ciągu całego 2024 roku kampania będzie obecna w telewizji i w Internecie. W reklamach głównie pojawią się śmietanki Łaciate 12% i 18%, ale nie zabraknie również tych kremowych 30% i 36%. Planowane działania obejmują billboardy sponsorskie, reklamy display oraz współpracę z influencerami. Ponadto zostaną zorganizowane dwa konkursy: jeden polegający na stworzeniu oryginalnego filmiku z gotowaniem z użyciem śmietanek Łaciatych, a drugi na zrobieniu zdjęcia autorskiego letniego dania lub deseru przygotowanego z wykorzystaniem śmietanki Łaciatej UHT. Nagrodami będą warsztaty z gotowania, fotografowania i stylizowania jedzenia oraz sprzęt kuchenny i Łaciate akcesoria.