„Tradycyjnie od pokoleń” – trwa kampania promocyjna produktów Rolmlecz z certyfikatem Jakość Tradycja 

Serek z krówką waniliowy, twarogi oraz masło extra wiejskie – to właśnie te wyroby marki Rolmlecz mogą pochwalić się prestiżowym certyfikatem Jakość Tradycja, przyznawanym wyłącznie polskim produktom, powstającym według tradycyjnej receptury. Aby poszerzyć wiedzę konsumentów o zasadach programu, Mlekpol zainicjował kampanię informacyjno-promocyjną. Jej celem jest edukacja na temat samego certyfikatu oraz walorów oznaczonych nim produktów mlecznych Spółdzielni. 

Główne hasło kampanii – „Tradycyjnie od pokoleń” – dobrze charakteryzuje produkty marki Rolmlecz. Prosty skład, receptura oparta na polskim mleku, zaufanie konsumentów sięgające kilkudziesięciu lat. To cechy, które wyróżniają wyroby mleczne od Mlekpolu i które decydują o ich wysokiej, stabilnej jakości. Dzięki wysokiej zawartości białka oraz wapnia produkty te stanowią doskonałe i smaczne uzupełnienie zdrowej, zrównoważonej diety. 

– Naszym celem jest uświadomienie konsumentom, że wybierając produkt ze znakiem Jakość Tradycja marki Rolmlecz, podejmują oni świetną decyzję, bo sięgają po wyrób najlepszy pod względem składu, pochodzenia oraz smaku. Ten krajowy system certyfikacji jakości żywności to rzetelne źródło informacji, które ułatwia kupującym codzienne wybory, a przez to wpływa na obecność w ich diecie pełnowartościowych polskich wyrobów mleczarskich – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. 

Warto wiedzieć, że produkty spożywcze ze znakiem Jakość Tradycja są poddawane licznym kontrolom na każdym etapie produkcji i spełniają niezwykle restrykcyjne normy. Nie jest to zatem certyfikat uznaniowy, ale obiektywna ocena jakości. 

Kampania „Tradycyjnie od pokoleń” trwać będzie do końca 2024 roku. Kreacje kampanijne pojawią się  w Internecie, radiu oraz prasie handlowej, a także podczas targów, eventów, pokazów kulinarnych i degustacji. W marcu w kanałach ogólnopolskich TVP, TVN i Polsat oraz w kanałach regionalnych emitowany jest także specjalny spot reklamowy.   

Kampania informacyjno–promocyjna pt. „Promocja produktów mlecznych pod marką Rolmlecz z certyfikatem Jakość Tradycja” współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej, w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” Programu rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.