Śmietany Łaciate wciąż są na 100%
Kolejna odsłona kampanii SM Mlekpol „Śmietana na 100%” zachęca konsumentów do kulinarnego wykorzystywania produktów z tej kategorii zarówno w domu, jak i w plenerze.
Koncepcja kampanii stanowi kontynuację idei „Śmietana na 100%”, podkreślającej, że Łaciata jest
w 100% naturalna, w 100% gęsta i w 100% tradycyjna. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, która nadal inspiruje oraz edukuje konsumentów kulinarnie, prezentując sposoby zastosowania śmietany w kuchni. W tegorocznej edycji produkt Mlekpolu pojawia się w kontekście wspólnego przygotowywania i spożywania posiłków – podczas pikniku, grilla czy ogniska. Gospodynią Łaciatej Akademii niezmiennie pozostaje Anna Marciniak, stylistka żywności i szefowa kuchni, a od roku także ambasadorka śmietany Łaciatej. Dla Anny Marciniak gotowanie to sztuka, ale także prostota – „okraszone” dodatkowo filozofią zero waste. Sercem działań prowadzonych w ramach kampanii jest serwis www.smietanalaciata.pl, wspierany kampaniami video i bannerową, szerokimi działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku.
Wobec wyjątkowo pozytywnego przyjęcia ubiegłorocznej kampanii marketingowej śmietan Łaciatych 12% i 18% – kontynuujemy działania pod hasłem „Śmietana na 100%”. Służą one budowaniu świadomości marki oraz popularyzowaniu tej kategorii produktów, a zaplanowane zostały zarówno w przestrzeni digitalowej, jak i social mediowej. Aby podkreślić walory tradycyjnych śmietan Łaciatych, prowadzimy intensywną współpracę z influencerami – na najpopularniejszych obecnie kanałach, takich jak Instagram i Tik Tok. Wszystkie aktywności zostaną wsparte kampanią video oraz emisją spotów reklamowych w największym stacjach telewizyjnych.– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.