Wszyscy lubią Łaciate
To nowa kampania ulubionego mleka Polaków. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka zaprezentowała nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
W ramach kampanii telewizyjnej konsumenci zobaczyli spot reklamowy, w którym sympatyczni, zwierzęcy bohaterowie odpowiadali na pytanie: „Dlaczego wszyscy lubią Łaciate?”. Do znanej z wcześniejszych odsłon krowy Łaciatej, dołączyli m.in. ślimak, kura, kret czy mrówka, które w zabawny sposób odkrywały najważniejsze wartości produktu. Kreacja była widoczna w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach w największych stacjach telewizyjnych, na YouTube oraz w sieci GDN. Działania dopełniła kampania digital oraz banerowa w sieci google i aplikacjach zakupowych.
W tegorocznej kampanii szczególną uwagę chcieliśmy zwrócić na to, by konsumenci, wybierając Łaciate, odnaleźli w nim smak dzieciństwa, spokoju i naturalności. Celem naszych działań jest utrzymanie wysokiej świadomości marki i zaangażowanie odbiorców w jej historię.
Dorota Grabowska
Kierownik Marketingu SM Mlekpol