Rolmlecz przybliża tradycje mleczarskie
„Gdybyśmy my, mleczarze robili reklamę, tradycję byśmy Wam pokazali” – właśnie tymi słowami rozpoczyna się debiut telewizyjny marki Rolmlecz.
Spot reklamowy powstał w ramach trwającej od maja ogólnopolskiej kampanii pt. „Od mleczarzy. Tradycyjnie z krówką”. Tej jesieni do standardowych działań promocyjnych, dołączyła także reklama telewizyjna. Konsumenci mogą zobaczyć w niej mleczarzy, którzy z sentymentem i uśmiechem na twarzy pokazują nam ulubione momenty swojej codziennej pracy. W ramach działań wystartowała również dedykowana strona internetowa www.odmleczarzy.pl. Kampania wspierana jest również w Internecie, Social Mediach, na platformie VOD oraz w prasie branżowej.
„We wrześniu pierwszy raz w historii marka Rolmlecz pojawiła się w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej. W 15- i 30-sekundowych spotach mleczarze pokazali miłośnikom marki kilka kadrów ze swojej pracy. To, jak ze starannością dbają o każdy szczegół, tradycję i pyszny smak produktów tworzonych z pasji. Nadrzędne wartości dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Marka Rolmlecz umiejętnie wiąże wieloletnie doświadczenie mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów”.
Dorota Grabowska
Kierownik Marketingu SM Mlekpol