Mlekpol wystartował z kolejną aktywacją konsumencką
Producent Serków śmietankowych i śmietankowych puszystych Łaciate organizuje kolejny konkurs – „ŁaciaTy i Ja i czas coś przegryźć”, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Aktywacja rozpoczęła się 6 września i potrwa do 17 października.
Organizator zachęca w nim do podzielenia się swoją inspiracją kulinarną na śniadania, obiady, desery czy kolacje, w których można wykorzystać produkty z portfolio Serków śmietankowych i puszystych Łaciate. Takie opowieści można zgłaszać na stronie www.laciate.pl. Po każdej z czterech odsłon wyłaniane jest sześć najsmaczniejszych historyjek, które zostaną nagrodzone łaciatymi akcesoriami kuchennymi, natomiast wszyscy uczestnicy mają szansę na wygranie nagrody głównej – jednego z sześciu wysokiej klasy wielofunkcyjnych robotów kuchennych Kitchen Aid.
Komunikacja konkursowa odbywa się poprzez 15” spoty w stacjach TVP, TVN oraz Polsat, a także kampanię reklamową w Internecie. Mlekpol wspomaga także promocję aktywacji w mediach społecznościowych – na profilu facebookowym marki Łaciate oraz za pośrednictwem mikroinfluencerów kulinarnych na Instagramie. Marka wprowadziła także do sprzedaży opakowania konkursowe Serka śmietankowego naturalnego Łaciatego.