Loteria mleczek smakowych Łaciate – edukacja, ekologia i nowe ulepszone receptury
Wystartowała nowa kampania smakowych mleczek Łaciate. Ulubione smaki najmłodszych, w porcji idealnej „na raz” dostępne są teraz w nowych, odświeżonych graficznie, bardziej przyjaznych środowisku opakowaniach.
Kampania skupia się na działaniach digitalowych oraz aktywizacji konsumenckiej, którą zapewni zaplanowana na dwa miesiące loteria konsumencka oraz akcje promocyjne w sklepach.
Smaczne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w czterech wariantach – czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. To idealna porcja zdrowia w pysznym wydaniu i źródło ważnych dla rozwoju dzieci składników odżywczych. Świetnie sprawdzi się w szkole – na przerwie jako drugie śniadanie, ale także w podróży, podczas zabawy i na spacerze. Wygodne spożycie ułatwia kartonik z dołączoną papierową słomką. Od września mleczka Łaciate możemy zobaczyć na sklepowych półkach w nowej szacie graficznej i zmienionym opakowaniu, które w dużej części składa się teraz z produktów roślinnych, co czyni je bardziej ekologicznym. Ulepszona została także receptura produktu – zawiera mniej cukru, dodane zostały też naturalne aromaty.
Ochrona środowiska to dla nas bardzo istotny aspekt, dlatego w obszarze segregacji opakowań chcemy edukować zarówno dzieci, jak i rodziców. Kampania marketingowa Mlekpolu ma również na celu stworzenie przyjemnych i ekologicznych skojarzeń z marką Łaciate w kategorii mleczek smakowych. Połączyliśmy w niej troskę o środowisko z najwyższej jakości produktami, które charakteryzuje wyjątkowy smak.
Dorota Grabowska
Kierownik Marketingu SM Mlekpol