Złote Paragony 2021 dla produktów Mlekpol
Konkurs „Złoty Paragon 2021 – Nagroda Kupców Polskich” został rozstrzygnięty. To jedno z najważniejszych, cyklicznych wydarzeń polskiej branży FMCG, organizowane przez magazyn „Hurt&Detal”.
W tegorocznej edycji produkty Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol zdobyły aż trzy pierwsze miejsca oraz dwa wyróżnienia.
Złoty Paragon dla:
- Mleko Łaciate UHT 3,2% (kat. mleko),
- Maślanka Mrągowska naturalna 1l (kat. napoje mleczne),
- Masło Extra Łaciate 200g (kat. masło)
oraz wyróżnienia:
- Mix Łaciaty kubek 200 g (kat. margaryny i miksy),
- Serek śmietankowy Łaciaty naturalny 200 g (kat. serki kanapkowe, sałatkowe).
W plebiscycie nagradzane są produkty i usługi, które wpływają na rozwój handlu i przynoszą kupcom największe dochody, a w głosowaniu biorą udział czytelnicy miesięcznika, czyli właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski. Konkurs wyłania tych, którzy w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego i przynoszą kupcom największe dochody.
Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż trzy statuetki i dwa wyróżnienia – to ogromny sukces dla SM Mlekpol. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt. Złote Paragony są niezwykle cenne, ponieważ to detaliści oddają głosy na to, co najlepiej się sprzedaje. Oznacza to, że niezmiennie nasze produkty wzbudzają zainteresowanie wśród Konsumentów, a to cieszy najbardziej. Liczne nagrody przyznane już kolejny rok z rzędu pokazują nam, że podążamy dobrą drogą, to także impuls do dalszych działań.
Dorota Grabowska
Kierownik Działu Marketingu